czwartek, 9 sierpnia 2018

Uwaga, uwaga!

Jest to bardzo ważna informacja, ponieważ główny administrator i założyciel tego jakże wspaniałego bloga wyjeżdża. Tak więc do rzeczy, ja, Yoshi, wyjeżdżam sobie na obóz, normalne, mam życie itd. Blog zostaje w rękach mojego administratora, Tomasza (Czyli Tomi'ego), Wszystkie opowiadania na razie wysyłajcie pod TommyObrien [Howrse], a także pod jego mail czyli tommy27.obrien@gmail.com. Opowiadania będą normalnie wysyłane, formularze tak samo lecz z małą zmianą. Nie będą one miały takiej grafiki jak reszta, za pewne wchodząc w zakładkę "administracja" widzieliście kto jest grafikiem. Niestety będzie to trochę źle wyglądało, ale co my poradzimy, należy nam się rozrywka! :D No dobra, to cała informacja, nie mam nic więcej do powiedzenia, zostało mi tylko "miłej reszty wakacji"!
~Pozdrawiam, administrator AoA, Yoshi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz